Dobór słów kluczowych

 

Dobór odpowiednich słów kluczowych, na które chcielibyśmy się reklamować, jest bardzo istotny.

Słowa kluczowe wykorzystuje się przede wszystkim w:

  • optymalizacji strony,
  • pozycjonowaniu,
  • reklamach AdWords.

Dzięki temu działaniu uzyskujemy de facto rozpoznanie całego rynku i konkurencji. Możemy uzyskać informacje o liczbie wyszukań danego słowa w miesiącu w skali całej Polski ale również dotrzeć do słów o niskiej konkurencyjności, które mogą generować duży ruch.

Optymalną ścieżkę dobru słów kluczowych można przedstawić w następujący sposób:

  1. Klient dostarcza słowa kluczowe wybrane przez siebie (od kilku do kilkunastu – im więcej tym lepiej).
  2. Następuje analiza wszystkich podstron strony klienta w celu wygenerowania jeszcze większej ilości słów kluczowych.
  3. Dodatkowe działania dające w efekcie od kliku do kilkunastu tysięcy słów kluczowych do weryfikacji konkurencyjności.
  4. Sprawdzanie liczby wyszukań dla każdego słowa.
  5. Wstępne odfiltrowanie danych.
  6. Dostarczenie klientowi wartościowych słów i fraz kluczowych.
  7. Wybór odpowiednich słów przez klienta – na podstawie liczb wyników i konkurencji.