Działania e-brandingowe mają na celu kreowanie silnego i pozytywnego wizerunku firmy lub marki w Internecie. Dzięki nim docieranie do szerszej grupy odbiorców stwarza nowe szanse marketingowe, które mogą przełożyć się na wyraźny wzrost zainteresowania odbiorców oferowanymi usługami lub produktami.
W e-brandingu najważniejsza jest strona internetowa. To wizytówka firmy, która odpowiada za pierwsze wrażenie klienta. Liczy się nie tylko dobry i krótki adres www, ale też grafika, stylistyka strony oraz łatwość poruszania się. Dlatego każda strona internetowa powinna być zaprojektowana z uwzględnieniem indywidualnego charakteru działalności firmy oraz przyjazna dla użytkowników. Zaufaj naszym specjalistom i zamów profesjonalną stronę internetową dla swojej firmy.
Strona www musi być widoczna w sieci. Wpływ na jej pozycję na liście wyników wyszukiwania ma wiele czynników. Audyt strony pozwala na znalezienie wszystkich nieprawidłowości, które negatywnie wpływają na jej wyświetlanie się oraz miejsce w rankingu. Pokaż nam swoją stronę www, a my dokonamy jej optymalizacji i pomożemy w zwiększeniu widoczności w Internecie.
Kolejną istotną kwestią jest prowadzenie dialogu z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na tym polu należy docenić przede wszystkim siłę social media, a w szczególności Facebooka. Portal społecznościowy posiada ogromny potencjał, stanowi bogate źródło odbiorców produktów i usług oraz pozwala na szereg działań reklamowych, czy marketingowych. Załóż fanpage swojej firmy i buduj pozytywne relacje z fanami.
Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, skontaktuj się z naszym przedstawicielem w celu uzgodnienia szczegółów współpracy.