Pozycjonowanie

 

Obecnie ponad 90% wygenerowanego ruchu na stronach internetowych – a tym samym potencjalnych klientów – pochodzi z wyszukiwarek, w tym najpopularniejszej Google.

Pozycjonowanie to wszelkie działania polegające na dążeniu do uzyskania jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki na wybrane przez nas słowa kluczowe. W przeciwieństwie do reklam sponsorowanych Google AdWords jest to długofalowa inwestycja, której wyniki mogą zacząć pojawiać się dopiero po kilku miesiącach.

Algorytm Google przy ustalaniu pozycji uwzględnia ponad 200 czynników, które znane są jedynie dla twórców algorytmu wyszukiwania, stąd też gwarancja wysokich pozycji przy regularnej aktualizacji algorytmu (kilka ważniejszych zmian w roku oraz nawet kilkaset w miesiącu) praktycznie nie istnieje.

Przed rozpoczęciem pozycjonowania wymagane jest przeprowadzanie gruntownej analizy strony a później jej optymalizacja – bez tych elementów efekty mogą być niezadowalające. Aktualnie pozycjonowanie powinno iść w parze z innymi działaniami promocyjnymi naszej marki w Internecie.

Dlatego dla stron internetowych dla których wcześniej nie były przeprowadzane żadne działania pozycjonujące, oferujemy „Pakiet na start”. Jest to zestaw wartościowych linków polecających stronę pochodzących aż z 8 różnych źródeł. W ten sposób poprawimy poziom zaufania domeny a tym samym jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google.

W dalszej perspektywie oferujemy Państwu również inne linki oraz działania, które ukierunkowane są już na promowanie konkretnych słów kluczowych.